RECENZE PC verze Horizon Forbidden West Complete Edition

Trend převodů PS5 exkluzivit na PC pokračuje a tentokrát přišel na řadu Horizon Forbidden West, jehož příběh navazuje na původní hru Horizon Zero Dawn. Už i první díl se na počítače před lety podíval, takže bylo skoro jisté, že Forbidden West bude mít stejný osud. Navíc se k PC hráčům dostává ve své kompletní edici, která obsahuje druhý díl hry včetně datadisku Burning Shores.Obsáhlou recenze PS5 verze tu byla už před dvěma lety, takže nemá smysl všechno dopodrobna opakovat. Omezíme se tedy pouze na to, že hlavní hrdinka Aloy se opět vydává zachránit život na Zemi 31. století. Zdejší otevřený svět je ale velmi zvláštní. Jedná se o postapo, kde lidé žijí primitivním kmenovým způsobem, ale zároveň jde zde spousta hitech strojů. Těm, co hráli první díl, určit

Trend převodů PS5 exkluzivit na PC pokračuje a tentokrát přišel na řadu Horizon Forbidden West, jehož příběh navazuje na původní hru Horizon Zero Dawn. Už i první díl se na počítače před lety podíval, takže bylo skoro jisté, že Forbidden West bude mít stejný osud. Navíc se k PC hráčům dostává ve své kompletní edici, která obsahuje druhý díl hry včetně datadisku Burning Shores.

Obsáhlou recenze PS5 verze tu byla už před dvěma lety, takže nemá smysl všechno dopodrobna opakovat. Omezíme se tedy pouze na to, že hlavní hrdinka Aloy se opět vydává zachránit život na Zemi 31. století. Zdejší otevřený svět je ale velmi zvláštní. Jedná se o postapo, kde lidé žijí primitivním kmenovým způsobem, ale zároveň jde zde spousta hitech strojů. Těm, co hráli první díl, určitě netřeba nic vysvětlovat a ostatním pomůže alespoň krátké shrnutí těch nejdůležitějších událostí hned v úvodu hry. I tak ale doporučuji zahrát si první díl, hlavně kvůli NPC postavám, které ve dvojce znovu potkáte a bez znalosti původních vzájemných vazeb nedoceníte jejich opětovnou přítomnost nebo jejich narážky při rozhovorech.

U recenze tohoto PC portu nemusíme řešit, jak dobrá hra Horizon Forbidden West vlastně je, protože je úžasná a všichni to víme. Zajímá nás hlavně to, jak kvalitní předělávka to vlastně je, protože porty PlayStation her nejsou vždy 100 % odladěné. Recenze PC verze The Last of Us: Part 1 toho budiž dostatečně odstrašujícím příkladem.

Read more

jaká je vaše reakce?