RECENZE PC konverze The Last of Us 1 Remake CZ

VERDIKT: Doufal jsem v nejúspěšnější PC port od Sony, ale ve stávající technické kondici jím nemůže být. Příběh, hratelnost a atmosféra je jinak strhující, stejně jako v PS5 verzi, ale k plnohodnotnému zážitku zkrátka musí být v pořádku i funkčnost hry – BEZ MEDAILE Dokážete si představit situaci, ve které známá vydavatelská společnost udělá PC předělávku de facto letité Playstation exkluzivity, ale i přes šedesátidolarovou cenovku jí lidé trhají ruce? Zní to neuvěřitelně, ale v Sony měli ještě před pár dny takhle dobře rozdané karty. Přitom stačilo vynést poslední trumf a doslova by rozbili bank. Jenže ouha, ono to úplně nedopadlo. The Last of Us bude už navždy pro PlayStatiton hráče jedna ze stěžejních her, kterou jim PC-čkáři mohli dl

VERDIKT: Doufal jsem v nejúspěšnější PC port od Sony, ale ve stávající technické kondici jím nemůže být. Příběh, hratelnost a atmosféra je jinak strhující, stejně jako v PS5 verzi, ale k plnohodnotnému zážitku zkrátka musí být v pořádku i funkčnost hry – BEZ MEDAILE

Dokážete si představit situaci, ve které známá vydavatelská společnost udělá PC předělávku de facto letité Playstation exkluzivity, ale i přes šedesátidolarovou cenovku jí lidé trhají ruce? Zní to neuvěřitelně, ale v Sony měli ještě před pár dny takhle dobře rozdané karty. Přitom stačilo vynést poslední trumf a doslova by rozbili bank. Jenže ouha, ono to úplně nedopadlo.

The Last of Us bude už navždy pro PlayStatiton hráče jedna ze stěžejních her, kterou jim PC-čkáři mohli dlouhá léta jen tiše závidět. Za uplynulou dekádu se tato hra dočkala remasteru na PS4 a nedávno i hodně povedeného remaku pro PS5. S portem pro PC se nakonec také počítalo, ale díky připravovanému seriálu z produkce HBO, bylo jeho vydání naplánováno až na letošní jaro.

Read more

jaká je vaše reakce?