RECENZE Football Manager 2024

Letošní ročník Football Manageru je posledním na stávající generaci enginu. Není to žádné překvapení, protože vývojáři to sami dopředu avizovali. Musím jen podotknout, že už bylo na čase. Poslední roky jsem až příliš často řešil, že nové díly jsou jen údržby, které přináší minimum novinek a žádné zásadní věci. Každoroční zklamání už trochu zavánělo frustrací, která by se zřejmě dostavila i letos, ale nakonec tomu tak není. Tenhle rozlučkový díl ve mně vyvolává spíše shovívavost a touhu se důstojně rozloučit. I přes všechny svoje výhrady totiž v této sérii každý rok utápím pár stovek herních hodin, a to se prostě nedá přejít jen tak... Football Manager 2024 vítá hráče hned dvěma zajímavými volbami, které mají velký vliv na to, jak let

RECENZE Football Manager 2024

Letošní ročník Football Manageru je posledním na stávající generaci enginu. Není to žádné překvapení, protože vývojáři to sami dopředu avizovali. Musím jen podotknout, že už bylo na čase. Poslední roky jsem až příliš často řešil, že nové díly jsou jen údržby, které přináší minimum novinek a žádné zásadní věci. Každoroční zklamání už trochu zavánělo frustrací, která by se zřejmě dostavila i letos, ale nakonec tomu tak není. Tenhle rozlučkový díl ve mně vyvolává spíše shovívavost a touhu se důstojně rozloučit. I přes všechny svoje výhrady totiž v této sérii každý rok utápím pár stovek herních hodin, a to se prostě nedá přejít jen tak...

Football Manager 2024 vítá hráče hned dvěma zajímavými volbami, které mají velký vliv na to, jak letos svou kariéru zahájíte. První možností je vzít svou uloženou pozici z Football Manager 2023 a vložit jí do nového ročníku 2024 a pokračovat tak ve své rozjeté kariéře. Zajímavé, že s touhle možností přišli vývojáři až úplně na konec, ale ocení jí zejména ti z vás, kteří nad novým dílem váhají z toho důvodu, že prostě nechtějí zahodit svoje celoroční snažení a začínat zase od nuly. Letos vás k tomu nikdo nenutí, a pokud chcete jet dál, prostě můžete.

Druhou novinku odhalíte, jakmile se rozhodnete nastartovat novou kariéru. Narazíte totiž na rozcestník s třemi možnostmi, ze kterých musíte určit, jak se bude vaše herní databáze chovat. První volba je dlouholetá klasika. Bez ohledu na startovní datum nové sezóny (většinou letní měsíce) jsou zde už zahrnuté všechny dokonané přestupy a hráči jsou ve svých klubech podle reality platné ke dni vydání hry.

Read more

jaká je vaše reakce?