RECENZE Kings Bounty 2 CZ

Už začátkem července jsme vám přinesli dojmy z rozehrání novinářské verze Kings Bounty 2, kde jsme potvrdili zásadní změnu v konceptu. Nyní jsme proklepli finální verzi hry, která přišla na pulty tento týden.Z tahové fantasy strategie se stalo RPG s pohledem kamery ze třetí osoby a s tahovými souboji. Ovšem u skutečného RPG by obvykle nechyběla možnost si buď vytvořit vlastní postavu nebo značně upravit ty předefinované. Zde to ovšem neplatí. Hráč si musí vybrat ze tří hotových postav a akceptovat jejich atributy přesně tak ,jak jsou. A pokud chcete hrát za mužský charakter, pak vlastně nic nevybíráte, máte jen jednu možnost a tou je válečník Aivar. Toužíte-li hrát za holku, vybíráte ze dvou možností - kouzelnice Katherine nebo Elisa jako paladinka (kompromis mezi hrubou silou a magií). Když u&zcaro

RECENZE Kings Bounty 2 CZ

Už začátkem července jsme vám přinesli dojmy z rozehrání novinářské verze Kings Bounty 2, kde jsme potvrdili zásadní změnu v konceptu. Nyní jsme proklepli finální verzi hry, která přišla na pulty tento týden.

Z tahové fantasy strategie se stalo RPG s pohledem kamery ze třetí osoby a s tahovými souboji. Ovšem u skutečného RPG by obvykle nechyběla možnost si buď vytvořit vlastní postavu nebo značně upravit ty předefinované. Zde to ovšem neplatí. Hráč si musí vybrat ze tří hotových postav a akceptovat jejich atributy přesně tak ,jak jsou. A pokud chcete hrát za mužský charakter, pak vlastně nic nevybíráte, máte jen jednu možnost a tou je válečník Aivar. Toužíte-li hrát za holku, vybíráte ze dvou možností - kouzelnice Katherine nebo Elisa jako paladinka (kompromis mezi hrubou silou a magií). Když už tedy chybí tvorba vlastní postavy, škoda že to vývojáři nevyřešili alespoň tak, že by hráč vybral třídu (válečník, mág nebo paladin) a následně si zvolil alespoň pohlaví.

Na příběh a úvodní dění ve hře nemá výběr postavy žádný vliv. Vše jede po jednotné lince a mění se jen taktické možnosti při bitvách a občas i možnost, jak splnit specifické úkoly. V úvodu hry je vybraný hrdina propuštěn po půl roce z vězení, kde skončil po falešném obvinění z otravy samotného krále a nyní musí vypátrat a odhalit skutečného pachatele.

Read more

jaká je vaše reakce?

like