Razer BlackShark V2 Pro voor consoles review - Professionele kwaliteit voor consoles

De nieuwe Razer BlackShark V2 Pro versies brengen de headset op indrukwekkende wijze naar de consoles.Menno stapte voor de Razer BlackShark V2 Pro Xbox editie review achter het stuur en/of roer van zijn virtuele auto, boot en vliegtuig om alle verschillende geluiden en frequenties tot zich te nemen.Eerder in april kondigde hardwareproducent Razer nieuwe versies van de Razer BlackShark V2 Pro-headset aan, die Michiel eerder dit jaar nog zeer goed beoordeelde. Deze nieuwe varianten zijn speciaal ontworpen voor consolegaming. Daarnaast wil Razer met de nieuwe versies van de BlackShark V2 Pro mede door een samenwerking met elite-e-sportpro’s verder bouwen op hun belofte om een headset voor en door professionals te maken. Wat deze Xbox-variant betreft slaagt Razer erin om de geliefde headsetlijn te voorzien van consoleversies door een handje aangepaste functies. Lees meer

De nieuwe Razer BlackShark V2 Pro versies brengen de headset op indrukwekkende wijze naar de consoles.

Menno stapte voor de Razer BlackShark V2 Pro Xbox editie review achter het stuur en/of roer van zijn virtuele auto, boot en vliegtuig om alle verschillende geluiden en frequenties tot zich te nemen.

Eerder in april kondigde hardwareproducent Razer nieuwe versies van de Razer BlackShark V2 Pro-headset aan, die Michiel eerder dit jaar nog zeer goed beoordeelde. Deze nieuwe varianten zijn speciaal ontworpen voor consolegaming. Daarnaast wil Razer met de nieuwe versies van de BlackShark V2 Pro mede door een samenwerking met elite-e-sportpro’s verder bouwen op hun belofte om een headset voor en door professionals te maken. Wat deze Xbox-variant betreft slaagt Razer erin om de geliefde headsetlijn te voorzien van consoleversies door een handje aangepaste functies.

Lees meer

Wat is jouw reactie?